CJP geeft je toegang tot meer dan één miljoen jongeren tussen 12 en 30 jaar, verspreid door heel Nederland.
Er zijn verschillende manieren om als culturele organisatie met CJP samen te werken en meer jongeren te bereiken.
- Ben je actief in cultuureducatie op het voortgezet onderwijs of het mbo, en wil je Cultuurkaart-acceptant worden? Klik dan hier.
- Meer informatie over de CJP Cultuurkaart kun je vinden op deze pagina.
- Wil je meer weten over cultuureducatie in het mbo? Kijk dan hier.
- Wil je samenwerken om jouw culturele instelling aantrekkelijker te maken voor individuele jongeren tot 30 jaar? Lees dan hieronder verder.
Waarom samenwerken?
Het maakt je dolgelukkig of laat je zonder woorden achter. Het ontroert je of doet je hart sneller kloppen. Cultuur raakt je: of je nou zit te janken bij een theatervoorstelling of staat te hossen op een festival. Wij van CJP geloven dat iedereen geraakt kan worden door cultuur. Daarom zetten we ons al meer dan vijftig jaar in als hét cultuurplatform voor jongeren. Wij weten namelijk precies wat onze doelgroep wil. Zo kunnen we hen de mooiste parels uit ons rijke culturele aanbod aanbieden. Voor die perfecte match doen we alles. Want daar gaat ons hart weer sneller van kloppen.
Om de perfecte match tot stand te brengen kijken we samen met onze culturele partners welke drempels verlaagd moeten worden. Vaak is een korting een goed werkend, drempelverlagend marketing-instrument. Door aantrekkelijke CJP-kortingen maak je het voor jongeren makkelijker eens iets nieuws te proberen. Maar er zijn meer vormen die drempels verlagen. Bij schaarste kan juist een pre-sale of laatste kaarten actie onze doelgroep in beweging zetten. Zo heb je ook bij een populair event toch nieuw, jong publiek in je zaal of op je festival. Ook is een extra activiteit, zoals een rondleiding of een workshop, iets wat interessant kan zijn voor onze doelgroep.